Google Adwords

Schrijf in

Overzicht event

“Google Adwords kost alleen maar geld!” Het is een veel gehoorde visie. Logisch, want als u niet weet wat u doet, vliegen de budgetten er doorheen. Vaak wordt er met hagel geschoten, terwijl Google Adwords juist het medium is om gericht potentiële klanten uit te kiezen. Door te meten vindt u de zoekopdrachten die het beste rendement hebben voor uw organisatie.

Deze training helpt u de basisbeginselen van Adwords te doorgronden, de mogelijkheden te doorzien en deze kennis strategisch in te zetten. Welke ‘zoekers’ wil jij op je website verleiden?

Wat komt er aan bod?

  • Het ontstaan van Adwords en de basisbeginselen
  • Het zoekgedrag van potentiele klanten begrijpen
  • Hoe behaalt u het hoogste rendement?
  • Driehoek van relevantie: Zoekterm – Advertentie – Landingspagina
  • De accountstructuur en de advertentiestructuur
  • Sturen op rendement: meten is weten

Praktische Informatie

  • Kleine opleidingsgroep
  • Van 09:30 tot 16:30
  • Inclusief lunch
  • Cursusmateriaal wordt achteraf ter beschikking gesteld
  • Deelnemers nemen zelf een laptop mee
  • Deelnemers hebben een eigen Adwords-account om tijdens training in mee te kijken
    (Instructies voor het aanmaken van een account worden voor de training gedeeld)

Event begint over:

Dagen
Uren
Minuten
Schrijf in

Spreker

Maarten van Heeren
Maarten van Heeren, Owner, Clear Blue Sea

Sinds 1997 trekt Maarten bezoekers naar websites. In Groningen rondde hij zijn rechtenstudie af met de scriptie “Adwords en het merkenrecht” en was hij actief bij de marketing studievereniging MARUG. Met zijn expertise in Adwords helpt hij nu bedrijven groeien. Zijn brede kennis vertaalt zich in een pragmatische aanpak gericht op rendement; van zoekopdracht tot aanvraag.

Agenda

23 November 2017

09.30

Historie, basisprincipes en strategie

10.30

Search campagnes

12.00

Lunch

12.30

Display

13.30

Remarketing

14.30

Analytics, Conversies meten, Shopping, YouTube

16.30

Afsluiting training

Voor wie?

Deze training is gericht op onderstaande doelgroepen:
  • (Marketing)communicatiemedewerkers;
  • (Online) marketeers;
  • Verantwoordelijke voor Digital Analytics;
  • Webontwikkelaars.

Praktische informatie

*Business Meets IT is een erkende opleidingsverstrekker (DV.O215531) van de KMO-portefeuille. Vraag opleidingsuren aan en bespaar hierdoor tot 40% op deze training! Door in te schrijven bevestigt u dat u akkoord gaat met onze voorwaarden.

Schrijf in

Bedrijfsmailadres*
Bedrijfstelefoonnummer*
Naam*
Voornaam*
Bezorg de factuur voor deze training (399 euro excl. btw) op volgend adres:
Naam bedrijf*
Btw-nummer*
Straat*
Nummer*
Bus
Postcode*
Stad*
Land*
Business Meets IT is een erkende opleidingsverstrekker (DV.O215531) van de KMO-portefeuille. Wilt u via de KMO-portefeuille deelnemen aan deze training? Stuur dan een mail naar marketing@minoc.com.
Vul alstublieft alle velden in.
Schrijf in